reklama

TY

Odíď už a nevráť sa No pri odchode obráť sa Nech bolesť zmysly ti kalí..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Oklameš ma múdrosťou,
Pošlapeš však hlúposťou,
Čo nechápeš, že srdce sa spáli?

Si náhoda, rozkoš a či osudu dar?
Keď dotýkam sa tvojich pier,
Rumenec padá mi na tvár!

Ja nevládzem trpieť viac, túžba je vrah!
No predstava, že nestretnem ťa?
Zmieta ma strach.


Istota je voľba moja, zmena je kríž!
Zovri ma v pevnú náruč,
V očiach maj chtíč!

Ak nevážiš si súzvuk duší
A vietor s tebou máva,
Nenávisť je láska moja
Vražda? To sa stáva.......

dianka mašlejová

dianka mašlejová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoj vlastný svet, a predsa nie som introvert.K životu potrebujem slobodu, no občas sama navliekam putá.Ako Livingston túžim lietať nad morom, ale vždy mať pred očami cieľ.Tak trochu zasnená realistka s hudbou v duši...... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu